سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مسلمان، برادرِ مسلمان است، به او خیانت نمی کند، او را وا نمی گذارد، بر او خرده نمی گیرد، او رامحروم نمی سازد و غیبتش را نمی کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
سکسولوژی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» هشدار برای کاربران این سایت مخصوصا مدیر

خطر در کمین شماست دوست عزیز !!!

با سلام دوستان عزیز من مدیر وبلاگ استادیو سحر با نام مستعار نازنازی هستم. خواستم به اطلاعتون برسونم تا 24 ساعت دیگه اگه وبلاگ من باز نشه کل سایت رو دیفیس می کنم . هر کی هر اطلاعاتی داره بکشه بیرون چون همش از بین خواهد رفت.

با کمال تشکر

مهندس عباسعلی داوری                             

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » نازنازی ( جمعه 85/11/20 :: ساعت 1:56 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

هشدار برای کاربران این سایت مخصوصا مدیر

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 3
>> مجموع بازدیدها: 2039
» درباره من

سکسولوژی
نازنازی
من غریبه دیروزم، آشنای امروز و فراموش شده فردا

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب